۱۳۹۸ بهمن ۱۱, جمعه

بازداشت ۴ متهم به تجاوز گروهی به دختر جوان در تهران

خبرگزاری هرانا – چهار مرد در ورامین که متهم هستند به همراه ۵ مرد دیگر به صورت گروهی به یک دختر جوان تجاوز کرده‌اند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از برنا، ۴ متهم به تجاوز به یک دختر در ورامین بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به پرونده دختر جوانی که در پی اغفال صاحبکارش به بیابان‌‌های حاشیه شهر ورامین کشانده شده و از سوی ۹ مرد مورد تعرض قرار گرفته بود از صبح دیروز آغاز شد.


با گذشت چند ماه از این واقعه تاکنون چهار نفر از متهمان تحت تعقیب قرار گرفته‌‌اند که پرونده‌شان برای محاکمه در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران در حال رسیدگی است.

بر اساس گزارش پلیس، دختر ۲۵ ساله‌ای به‌ نام مریم اواسط مهر سال گذشته با مراجعه به اداره آگاهی ورامین گفت: «من در یک کارگاه تولیدی مشغول کار هستم، صاحبکارم «فرید» که مردی ۴۰ ساله است به من وعده داده بود با مشارکت هم مغازه‌ای برای فروش پوشاک افتتاح می‌کنیم. این مرد روز گذشته مرا سوار ماشینش کرد تا به محل خرید لباس‌ها برویم، اما به‌جای مرکز خرید و فروش لباس، سر از مزارع ورامین درآوردیم. چند لحظه پس از آنکه فرید ماشینش را در محل خلوتی نگه داشت ناگهان چند جوان شرور هجوم آوردند و با زور و تهدید به من تعرض کردند. پس از آنکه از این مهلکه فرار کردم فقط وحشت داشتم اگر والدینم متوجه ماجرا بشوند مرگم حتمی خواهد بود. از ترس شب تا صبح خوابم نبرد تا اینکه روز بعد به ناچار خودم را به آگاهی رساندم تا ماجرای وحشتناکی را که بر سرم آمده است شرح بدهم.»

کارآگاهان پس از شنیدن آنچه بر سر این دختر آمده بود پی بردند تلفن همراهش توسط تبهکاران به سرقت رفته است. آنها با ردیابی این تلفن مخفیگاه ۴ نفر از متهمان را شناسایی کردند و آنها را بازداشت کردند. صاحبکار مریم نیز قرار است تحت محاکمه قرار گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...