۱۳۹۸ بهمن ۱, سه‌شنبه

حمله رئیس فدراسیون تکواندو به کیمیا علیزاده

به گزارش رادیو فردا-محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، با حمله به کیمیا علیزاده گفت که «عده‌ای با سیاست امپریالیستی قصد و نیت دیگری دارند».

کیمیا علیزاده، تنها مدال‌آور ورزش زنان ایران در المپیک‌ها، با خروج از کشور اعلام کرده است که قصد بازگشت به ایران را ندارد.


او پس از طرح انتقاداتی درباره تصمیمش برای بازی نکردن زیر پرچم ایران در مطلبی نوشت: «من یکی از میلیون‌ها زن سرکوب شده در ایرانم که هر طور خواستند بازی‌ام دادند. هر کجا خواستند بردند. هر چه گفتند پوشیدم. هر جمله‌ای دستور دادند تکرار کردم. هر زمان صلاح دیدند، مصادره‌ام کردند. مدال‌هایم را پای حجاب اجباری گذاشتند و به مدیریت و درایت خودشان نسبت دادند.»

خبرگزاری آلمان گزارش داده است که کیمیا علیزاده در مسابقات المپیک توکیو با پرچم آلمان حضور خواهد داشت.

با این حال رئیس فدراسیون تکواندوی ایران، اعلام کرد که حضور او در مسابقات المپیک به عنوان عضو تیم ملی آلمان یا هلند ممکن نیست و بر اساس قوانین «باید سه سال از زمان حضورش در ترکیب تیم ملی قبلی گذشته باشد».

آقای پولادگر همچنین متن کیمیا علیزاده را «دروغ و تهمت به نظام جمهوری اسلامی» خوانده و گفته که دیگران این متن را برای خانم علیزاده نوشته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...