۱۳۹۸ بهمن ۸, سه‌شنبه

مشارکت ۱۰ درصد بانوان سیستان و بلوچستان در فعالیت های اقتصادی

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تنها ۱۰ درصد بانوان استان در فعالیتهای اقتصادی مشارکت دارند،

راشکی در اولین همایش منطقه ای بانوان کارآفرین استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی که یکشنبه ۶ بهمن ماه در زاهدان برگزار شد افزود: ازهزار و ۲۵۰ واحد شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان، سهم بانوان تنها ۵۳ واحد است که در تلاشیم با برطرف کردن موانع موجود و افزایش حمایت ها، شاهد حضور بیشتر بانوان در این عرصه باشیم.


سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان ۲۸ ناحیه و شهرک صنعتی وجود دارد.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را که مشاوران امور بانوان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران هم حضور داشتند، ارتباط بیشتر بانوان کارآفرین با دستگاههای مرتبط حوزه ی کسب و کار و رفع موانع پیش روی این کارآفرینان بیان کرد.

همچنین زنگنه معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز واگذاری زمین، برگزاری تورها و دوره های آموزشی، ایجاد بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین و بازاریابی و حضور تولیدات کارآفرینان در بازارهای داخلی و کشورهای همسایه را از جمله راهکارهای حمایتی برای حضور بیشتر بانوان در فعالیتهای اقتصادی اعلام  کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...