۱۳۹۸ دی ۳۰, دوشنبه

زینب همرنگ، معلم ساکن تهران توسط ماموران امنیتی بازداشت شد

خبرگزاری هرانا _ روز یکشنبه هفته گذشته ۲۲ دی ماه، زینب همرنگ، دبیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران، توسط ماموران امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. ماموران در حین بازداشت اقدام به تفتیش منزل این معلم کرده و برخی از وسایل شخصی او را نیز ضبط کرده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانال صنفی معلمان ایران، روز یکشنبه هفته گذشته ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۸، زینب همرنگ، دبیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران، در منزل شخصی خود توسط ماموران امنیتی بازداشت شد.


همسر وی که خود یک معلم بازنشسته است، با اعلام این خبر گفت: “روز یکشنبه همزمان با بازداشت همسرم، ۴ نفر مرد و یک نفر خانم از ماموران پلیس امنیت، بدون اطلاع قبلی وارد خانه شدند و با در دست داشتن حکم، منزلمان را تفتیش کرده و مقداری از وسایل شخصی همسرم را ضبط کردند”.

بنابر گفته وی، دادسرا برای آزادی خانم همرنگ، وثیقه‌ای به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان تعیین کرده‌ است، اما با توجه به عدم توانایی تامین آن توسط خانواده، وی کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

گفتنی است که تاکنون از محل نگهداری و دلایل بازداشت خانم همرنگ اطلاعی در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...