۱۳۹۸ دی ۲۳, دوشنبه

چاله‌هایی پرآب به نام زمین فوتبال بانوان!

ه گزارش ایسنا، باز هم زمستان رسیده تا برف و باران دغدغه زمین مناسب را برای زنان فوتبالیست ایران به وجود آورد؛ فوتبالیست‌هایی که با مشکلات زیادی از جمله کمبود منابع مالی و اسپانسر، عدم پخش تلویزیونی، کمبود امکانات، ساعت بازی نامناسب و غیره رو به رو هستند اکنون و در این فصل باید با زمین‌های بی کیفیتی که گاهی به چاله‌هایی از گل و لای تبدیل می‌شود هم دست و پنجه نرم کنند.

روز گذشته و در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان، بازی دو تیم‌ سینا بوشهر و زاگرس شیراز  به دلیل نامناسب بودن زمین بازی برگزار نشد! زمین مسابقه به دلیل بارندگی به چاله‌هایی از آب و گل ولای تبدیل شده و داور مسابقه حاضر به برگزاری بازی نشده است.



بهجت ایوب‌زاده سرپرست تیم سینا بوشهر در این مورد به ایسنا گفت: به خاطر بارندگی شدید در زمین مسابقه آب جمع شده بود و هیچ وسیله‌ای برای  جمع کردن آن نداشتیم حتی اگر آب را هم جمع می‌کردیم، نمی‌توانستیم با  گل و لای کاری کنیم  چون واقعا زمین مناسب بازی نبود.

او در این مورد افزود: این موضوع دست سرپرست و بازیکن نیست و ما نمی‌توانستیم جلوی بارندگی را بگیرم. دو زمین طبیعی داریم  که هر دو این وضعیت را داشتند، زمین مصنوعی‌مان هم استاندارد نیست و برای تیم نه نفره استفاده می‌شود.

ایوب زاده با بیان اینکه مشخص نیست این بازی‌ معوقه کی برگزار می‌شود ، تاکید کرد: هر وقت فدراسیون اعلام کند بازی را انجام می‌دهیم. به دلیل بارندگی شدید کل زمین پر از آب شده بود. داور بعد از اینکه زمین را چک کرد گفت اینجا بازی را برگزار نمی‌کنم."
به گزارش ایسنا، بازی تیم‌های ملوان بندرانزلی و شهرداری بم نیز در زمینی بی‌کیفیت انجام شد به گونه‌ای که لباس بانوان کاملا خیس و گلی شده بود. بازی در چنین زمین‌هایی خطرناک است و به شدت احتمال آسیب دیدگی را افزایش می‌دهد اما مسئولان برخی باشگاه‌ها حاضر نیستند در فصل زمستان زمین‌های بهتری برای بانوان خود در نظر بگیرند.

فوتبال بانوان سال‌هاست که با این مشکل مواجه است اما هنوز اقدام درستی دراین زمینه انجام نشده و برخی تیم‌ها همچنان دغدغه زمین باکیفیت را دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...