۱۳۹۸ دی ۲۰, جمعه

واژگونی یک اتوبوس در محور سوادکوه ۱۹ کشته و ۲۴ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش صدای امریکا-واژگونی یک اتوبوس در محور سوادکوه واقع در استان مازندران، منجر به مرگ ۱۹ نفر و مصدوم شدن ۲۴ نفر شد.

بنابر گزارش رسانه های داخل ایران، سخنگوی اورژانس مازندران اعلام کرد که یک دستگاه اتوبوس مسافربری روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه در محور سوادکوه دچار واژگونی شد که در این حادثه ۱۹ نفر از جمله ۹ زن جان باختند و ۲۴ نفر مصدوم شدند که در بین مصدومان سه کودک نیز هستند.


همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان «نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس» را علت وقوع این حادثه عنوان کرد که موجب «سقوط» این اتوبوس به دره شده است.

پیش از این یک نماینده مجلس در آبان امسال گفته بود که براساس آمارهای اعلام شده سالانه هفت هزار نفر کشته و ۱۸۰ هزار نفر مصدوم در جاده‌های ایران قربانی می‌شوند. مشکلات فنی خودروها و ناامنی جاده‌ها ازجمله عوامل بالا بودن آمار تصادفات جاده‌ای در ایران است.

همچنین گزارش‌های رسمی حاکی است که در حال حاضر در ایران سه هزار و چهارصد نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که شرایط هزار و پانصد نقطه از آن بحرانی اعلام شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...