۱۳۹۸ دی ۱۹, پنجشنبه

فرهادی‌زاد: به دلیل شرایط ارزی در اعزام‌های مسابقات بین‌المللی محدودیت داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم: فرهادی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حاشیه نخستین نشست نواب رئیس بانوان هیئت های استانی فدراسیون هاکی، درخصوص اینکه چرا در این فدراسیون نشست نواب رئیس هیئت‌های استانی برای نخستین بار برگزار شده است؟ اظهار داشت: اکثر فدراسیون‌ها نشست‌هایی دارند، اما به صورت هماهنگ برای بخش بانوان به این شکل نداشته‌اند و من در جلسه روسای فدراسیون‌ها توضیح دادم که چقدر این امر می‌تواند در رشد ورزش بانوان و دادن اطلاعات به مسئولان هیئت‌ها و رئیس فدراسیون هاکی کمک کند تا از امکانات موجود اطلاعات قوی‌تری داشته باشند و امکانات بهتری را برای بانوان فراهم کنند که این امر جز گزارش اطلاعات از استان‌ها به مسئولان میسر نخواهد شد.


وی درباره مشکل اکثر نواب رئیس هیئت‌های استانی که اختیارات کافی برای اجرایی کردن برنامه‌های‌شان را ندارند، گفت: این موارد از همین جلسات شروع می‌شود و باید در همین جلسات بگویند این اختیارات را نداریم که به آنها کمک کنیم.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین درخصوص صحبت‌های انتقادی یکی از یخ‌نوردان که اجازه شرکت در مسابقات بین‌المللی را ندارند، عنوان کرد: به دلیل شرایط ارزی و مراقبت‌های مالی، فضایی برای تورنمنت‌های بین‌المللی نداریم. برای ورزشکارانی که در مسابقات رسمی و آسیایی و المپیک‌ها باید اعزام شوند، مشکلی نداریم و می‌توانیم هماهنگ کنیم که اعزام شوند اما بقیه تورنمنت‌ها را نمی‌توانیم اعزام کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...