۱۳۹۸ بهمن ۴, جمعه

شکایت از ترانه علیدوستی، در ارتباط با توئیتهای محتوی انتقاد از معضلات اجتماعی و سیاسی

خبرگزاری هرانا – ترانه علیدوستی بازیگر سینما که به اتهام “فعالیت تبلیغی علیه نظام” به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود، پس از اخذ آخرین دفاع با تودیع قرار کفالت آزاد شده است. به گفته وکیل مدافع خانم علیدوستی، شاکی پرونده معاونت حقوقی نیروی انتظامی و موضوع شکایت در مورد توئیت‌هایی است که حاوی مضامین سیاسی و اجتماعی در موضوعاتی همچون حجاب، گشت‌ارشاد، رفع حصر و وضعیت نگهداری از زندانیان بوده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از خبرآنلاین، کاوه راد، وکیل ترانه علیدوستی درباره حضور این بازیگر در دادسرای رسانه و جزییات پرونده او توضیحاتی را ارائه کرد.


او در این‌باره در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «شکایت علیه خانم ترانه علیدوستی، مربوط به سال ۹۷ و شاکی پرونده، معاونت حقوقی نیروی انتظامی است. تاریخ ابلاغ احضاریه ۲۵ دی‌ماه امسال است. شنبه و یکشنبه در دادسرا برای توضیحات حاضر شدیم. شکایت در مورد توئیت‌هایی است که حاوی مضامین سیاسی و اجتماعی در موضوعاتی همچون حجاب، گشت‌ارشاد، رفع حصر و وضعیت نگهداری از زندانیان بوده است. عنوان اتهام، فعالیت تبلیغی علیه نظام است. خانم علیدوستی روز یکشنبه پس از اخذ آخرین دفاع، با قرار کفالت آزاد شدند.»

پیشتر ترانه علیدوستی از بابت اتهام “فعالیت تبلیغی علیه نظام” به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...