۱۳۹۸ دی ۳۰, دوشنبه

مصدومیت سه دانش آموز در پی سانحه رانندگی در شهرستان جویبار

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه، سه دانش آموز در مسیر جاده لاریم شهرستان جویبار که سرنشینان یک خودرو سواری بودند، در پی سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، امروز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۸، ذکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران گفت: “پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سانحه رانندگی خودروی پژو در منطقه پهناب به سمت مشک آباد واقع در مسیر جاده لاریم شهرستان جویبار، بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس لاریم و جویبار و هلال احمر کوهیخیل به محل حادثه اعزام شدند”.


وی افزود: “در این حادثه یک زن ۳۸ ساله و چهار دختر ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ ساله زخمی و پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان مرحوم عزیزی جویبار منتقل شدند”.

همچنین علیرضا طالبی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران نیز در این خصوص گفت: “۳ تن از این دختران دانش آموز بودند و در مدرسه شهید بخشی گلیرد جویبار تحصیل می‌کردند”.

به گفته طالبی، راننده این خودرو مادر ۲ تن از دانش آموزان بوده که در حال رساندن آنان و همکلاسی‌شان به مدرسه دچار سانحه رانندگی شده است.

وی حال عمومی دانش آموزان را رضایت بخش توصیف کرد.

شهرستان جویبار یکی از شهرستان‌های مرکزی استان مازندران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...