۱۳۹۸ دی ۲۲, یکشنبه

بهزادی: زنان دو و میدانی کار نیاز به توجه بیشتری دارند

تهران- ایرنا- نایب رییس زنان فدراسیون دو و میدانی گفت: نتیجه ضعیف دختران در مسابقات قهرمانی کشوری داخل سالن قابل‌ انکار نیست و جز «فرزانه فصیحی» هیچکدام از دختران رکورد ورودی قهرمانی آسیا را کسب نکردند.

«پریسا بهزادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درخصوص عملکرد ضعیف دختران دو و میدانی‌کار در مسابقات قهرمانی کشوری داخل سالن اظهار داشت: این رقابت‌ها در ۱۳ ماده برگزار شد اما متاسفانه دختران ما به جز «فرزانه فصیحی» رکوردهای ورودی مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را نیاوردند.  فصیحی تنها دو و میدانی‌کاری است که در دوی ۶۰ متر داخل سالن در صربستان رکورد ورودی این رقابت‌ها را بدست آورد.


وی افزود: باتوجه به ثبت رکورد او در سایت جهانی از وی خواستیم تا تست دوپینگ بدهد و منتظر پاسخ آن هستیم. علاوه بر آن «مهسا میرزاطبیبی» تنها دختری است که در پرش با نیزه با ۳ متر و ۹۰ رکورد داخل سالن را زد اما رکورد ورودی مسابقات قهرمانی آسیا را کسب نکرده است. دختران دیگر نیز تلاش خود را کردند اما نتیجه قابل قولی بدست نیاوردند. این نتیجه ضعیف قابل انکار نیست زیرا آنان از زمان برگزاری لیگ باشگاه‌های کشور در شهریور ماه اردویی نداشتند و در استان‌ها تمرین می‌کردند.

نایب رییس زنان فدراسیون دو و میدانی اضافه کرد: باید رسیدگی بیشتری به بخش زنان دو و میدانی کار شود. هم از نظر اردو و نیز مربی باید پیشرفت کنند تا نتیجه خوبی بدست بیاورند اما این اتفاق در این مدت رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: با چنین نتیجه‌ای که دختران در مسابقات قهرمانی کشوری کسب کردند، مشخص نیست که چه کسانی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند. فردا در جلسه‌ای با نظر اعضای فنی فدراسیون اسامی کسانی که رکورد نزدیک به ورودی مسابقات قهرمانی آسیا را دارند را اعلام می‌کنیم. در این دوره دختران بیشتری را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد. شاید دوباره رکوردگیری انجام شود اما قطعی نیست. همچنین بلافاصله پس از جلسه کادرفنی اردوهای دو و میدانی‌کاران تا زمان اعزام برگزار می‌شود. آنان مدت زمان کوتاهی برای آماده شدن در مسابقات قهرمانی آسیا دارند. 

بهزادی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشوری همواره در بهمن برگزار می‌شود اما به دلیل مسابقات قهرمانی آسیا مجبور شدیم این رقابت‌ها را در این تاریخ برگزار کنیم و دو و میدانی کاران را محک بزنیم. توقع زیادی ار دختران خود نداشتیم  و انتظار می‌رفت که چنین رکوردی داشته باشند.

مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اواخر بهمن ماه در چین برگزار می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...