۱۳۹۸ آذر ۲۰, چهارشنبه

بازداشت متهم به آزار جنسی یک دختر جوان در تهران

خبرگزاری هرانا – مرد جوانی در تهران که به بهانه پرداخت وام، یک دختر جوان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود بازداشت شد. بازداشت وی در پی شکایت این دختر صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از روزنامه ایران، با شکایت یک دختر جوان از یک مرد مبنی بر آزار و اذیت جنسی وی رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، این دختر جوان مدعی شده است که جهت خرید یک وام، با آگهی دهنده در فضای مجازی تماس گرفته است و هنگام مراجعه به محل سکونت آگهی دهنده جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وام، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی شده است.

پس از بازداشت متهم و انکار اتهامات وارده، مأموران در بررسی گوشی تلفن همراه وی چند عکس خصوصی از دختر جوان پیدا کردند.

پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قضات صبح دیروز ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۸، دستور بازداشت متهم را صادر کرده و بزودی حکم وی صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...