۱۳۹۸ آذر ۲۷, چهارشنبه

بازداشت و محاکمه دو متهم به آزار جنسی دختر ۱۴ ساله در ورامین

خبرگزاری هرانا – دو متهم به آزار جنسی یک دختر ۱۴ ساله معلول در شهرستان ورامین بازداشت شدند. بازداشت این افراد در پی شکایت خانواده این کودک صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از روزنامه ایران، دو متهم به آزار جنسی یک دختر نوجوان در ورامین بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، دو شهروند تبعه افغانستان در شهر ورامین در کارگاهی ساختمانی مشغول به کار بودند و یک دختر ۱۴ ساله که از معلولیت ذهنی رنج میبرد به همراه خانواده خود در همسایگی محل کار این کارگران زندگی میکرده.


یکی از این افراد به نام “رضا” با این کودک ارتباط برقرار کرده و روز حادثه وی را به ساختمان برده و به همراه پسر دایی خود، با بستن دست و پای او، مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند.

متهمان با شکایت خانواده این کودک بازداشت شده و توسط شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک محاکمه شدند که قضات دادگاه با توجه به اظهارات شاکی و متهمین، رضا را از اتهام آزار جنسی تبرئه کرده و متهم دیگر پرونده صبح روز گذشته محاکمه شد و قضات دادگاه با توجه به انکار جرم از طرف متهم، جهت صدور حکم وارد شور شدند.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...