۱۳۹۸ آذر ۲۶, سه‌شنبه

رها عسکری زاده به بند زنان زندان اوین منتقل شد

خبرگزاری هرانا – رها (راحله) عسکری‌ زاده، روزنامه‌نگار، عکاس و فعال حوزه زنان امروز پنج‌شنبه ۲۱ آذرماه با پایان مراحل بازجویی از بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین به بند زنان زندان اوین منتقل شد. خانم عسکری زاده روز پنجشنبه ۷ آذرماه هنگام خروج از ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنج‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸، رها (راحله) عسکری‌زاده، روزنامه‌نگار، عکاس و فعال حوزه زنان با پایان مراحل بازجویی به بند زنان زندان اوین منتقل شد.


خانم عسکری زاده روز پنجشنبه ۷ آذرماه هنگام خروج از ایران در فرودگاه بین المللی خمینی بازداشت و بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده بود.

غزل عسکری زاده، خواهر این فعال حوزه زنان در صفحه شخصی خود در توئیتر از انتقال وی به بند عمومی خبر داده است.
وی پس از دستگیری طی تماسی کوتاه با خانواده‌اش از انتقال خود به زندان اوین خبر داده و گفته بود آن‌ها می‌توانند روز شنبه برای پیگیری پرونده به شعبه دو دادسرای اوین مراجعه کنند.


مامورین امنیتی ضمن مراجعه به منزل شخصی وی و همچنین منزل خانواده‌اش به تفتیش این دو منزل پرداخته و تعدادی از وسایل شخصی او از جمله تعدادی کتاب و سی دی، عکس، هارد و لپ‌تاپ خواهر او را ضبط کرده و با خود برده‌اند.

گفتنی است از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه خانم عسکری‌ زاده تا لحظه تنظیم این گزارش اطلاعی در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...