۱۳۹۸ آذر ۲۷, چهارشنبه

هاشمی: به عشق کشورم ماندم نه مسائل مادی/ قول‌ها عملی نشود، همکاری‌ام را قطع می‌کنم

خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی تفنگ و شرایط ادامه همکاری با تیم ملی کشورمان اظهار داشت: قرادادم تا پایان المپیک بود اما طبق خواسته من بندی در قراردادم بود مبنی بر اینکه بعد از مسابقات قهرمانی آسیایی دوحه هر زمانیکه مایل به ادامه همکاری نباشم اطلاع بدهم و یک ماه بعد با فدراسیون قطع همکاری کنم.

وی در ادامه افزود: مشکلات و مسائل کاری مانند مشکلات قبل از اعزام‌ها و تکرار آنها، نداشتن فشنگ برای تمرین و برخی مسائل فنی دیگر باعث شد بلافاصله بعد از دوحه در تاریخ 22 آبان‌ماه استعفا بدهم تا فدراسیون فرصت کافی برای پیدا کردن مربی داشته باشد چراکه قرار بود اردو 16  آذر آغاز شود اما نه مربی پیدا کردند و نه اردو برگزار شد.


هاشمی تاکید کرد: چند روز پیش بنا به پیشنهاد فدراسیون جلسه‌ای جهت طرح مشکلات و راه‌های حل آنها داشتیم که  حدود 4-5 ساعت طول کشید و قول دادند همه خواسته‌های من را انجام دهند. لازم می‌دانم تاکید کنم که در این جلسه کوچکترین خواسته‌ای در مورد خودم نداشتم و تنها در مورد مشکلات کاری صحبت کردم. من به عشق کشورم و قهرمانان بزرگ تیراندازی در ایران مانده‌ام نه به خاطر مسائل مادی چنانکه اصلا قابل قیاس با درآمد من در خارج از کشور هم نیست. متاسفانه در برخی رسانه‌ها عنوان شده بود شاید علت عدم همکاری من با فدراسیون دستمزد پایین است که من عمیقا از این قضیه ناراحت شده بودم.  به هرحال بعد از قول مساعدی که جهت رفع همه مشکلات مطرح شده دادند از امروز بصورت مشروط وارد اردو شدم اما اگر مشکلات کاری‌مان بر طرف نشود و مهمات و تجهیزات مورد نیازمان تامین نشود، نمی‌مانم.

سرمربی تیم تفنگ کشورمان با اشاره به شرایط تمرین تیراندازان پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک، گفت: ما با تمرین خشک و بدون فشنگ تا کسب سهمیه پیش آمدیم ولی بعد از آن و برای حضور در مسابقاتی در سطح المپیک ادامه این شرایط ممکن نیست. به من قول دادند این مشکلات برطرف شود اما اگر نشود بهتر است نه وقت خودم را از بین ببرم نه بچه‌ها را.

هاشمی یادآور شد: درد اصلی من این است که برنامه ریزی‌هایم با لغو اردوها و اعزام دیرهنگام به مسابقات جهانی یا نداشتن فشنگ برای تمرین مناسب بهم می‌خورد. برای حضور در مسابقات دوحه شخصا یک ماه در ایران دنبال فشنگ بودم ولی به هیچ شکل ممکن فراهم نشد و راهی جز اردوی خارجی نبود اما شورای برون مرزی دو بار با اعزام ما مخالفت کرد و در نهایت خودم در جلسه سوم شرکت کردم و خوشبختانه توانستیم رضایت‌شان را جلب کنیم اما در آخر هم اردوی دو هفته‌ای که من تدارک دیده بودم به 5 روز کاهش یافت.  اگر آن اردو نبود صددرصد دو سهمیه‌ای را که در سه وضعیت گرفتیم نمی‌گرفتیم و اگر بجای 5 روز توانسته بودیم دو هفته با فشنگ تمرین کنیم به احتمال خیلی زیاد سهمیه بیشتری می‌گرفتیم. اختلاف الهه احمدی با سهمیه در دوحه تنها 1 امتیاز از 1200 امتیاز بود و اختلاف مه‌لقا جام بزرگ تنها 4 امتیاز!

سرمربی تیم‌تفنگ کشورمان تصریح کرد: خیلی مسائل قابل حل شدن است اما اگر نمی‌خواهند آنها را حل کنند چرا وقت‌مان را تلف کنیم؟ فعلا قول دادند خواسته‌ها اجرا شود اگر اجرا نشود قطعا همکاریم را قطع می‌کنم.

هاشمی گفت: دوباره تاکید می‌کنم خواسته‌های من اصلا شخصی نیست. امیدوارم‌ چیزهایی که برای موفقیت بیشتر بچه‌ها لازم است فراهم شود. من به عشق بچه‌ها در تیم ملی ماندم و توانمندی‌های آنها را می‌دانم. آنها شایسته بهترین حضور در المپیک‌ هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...