۱۳۹۸ آذر ۱۸, دوشنبه

پروین محمدی بازداشت و جهت تحمل حبس راهی زندان کچویی شد

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه ۱۶ آذرماه، پروین محمدی، فعال کارگری پس از مراجعه به اجرای احکام کیفری دادسرای کرج، بازداشت و جهت تحمل دوران محکومیت خود به زندان کچویی این شهر منتقل شد. وی پیشتر به همراه تعدادی از فعالان کارگری در پارک جهان نما بازداشت و در نهایت توسط شعبه اول دادگاه انقلاب کرج از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به ۱ سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز شنبه ۱۶ آذر ماه ۹۸، پروین محمدی، فعال کارگری جهت تحمل حبس راهی زندان کچویی شد.


در این گزارش آمده است، به دنبال اعمال فشار و صدور ابلاغیه برای ضامن پروین محمدی در روزهای اخیر، امروز ۱۶ آذر ایشان با مراجعه به شعبه ۷ اجرای احکام کیفری دادسرای ناحیه ۱ کرج بازداشت و به زندان کچویی منتقل شد.

پروین محمدی به همراه دو تن دیگر از فعالین کارگری به نام‌های علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده در شهریورماه سال جاری توسط شعبه اول دادگاه انقلاب کرج از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

گفتنی است، روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه، پروین محمدی به همراه تعدادی از فعالین کارگری که تعدادشان ۱۲ تن برآورد شده بود در پارک جهان نما واقع در اتوبان تهران-کرج بازداشت شدند.

پروین محمدی، واله زمانی، علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده چند روز در بازداشت مانده و باقی افراد ساعاتی پس از بازداشت آزاد شده بودند. خانم محمدی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه، با تودیع قرار کفالت آزاد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...