۱۳۹۸ آذر ۱۴, پنجشنبه

با حکم دادگاه انقلاب؛ مولود حاجی زاده، روزنامه نگار به حبس و جزای نقدی محکوم شد

خبرگزاری هرانا – مولود حاجی زاده، روزنامه نگار، از محکومیت خود به ۲ سال حبس و ۴ میلیون تومان جریمه نقدی توسط دادگاه انقلاب تهران خبر داده است. وی در حساب شخصی خود گفته است که “یک سال و نیم از این مدت حبس به حالت تعلیق در آمده و برای مابقی آن نیز ۳ مجازات جایگزین حبس، تعیین شده است”. حاجی زاده همچنین از قطعی شدن این حکم و ارسال آن به شعبه اجرای احکام خبر داده است.



به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از جماران، مولود حاجی زاده، خبرنگار، به حبس و جریمه نقدی محکوم شد.

وی در حساب شخصی تویتر خود نوشته است: “شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب من را به ۲ سال حبس و ۴ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد که یک سال و نیم از این مدت حبس به حالت تعلیق در آمده و برای مابقی آن نیز ۳ مجازات جایگزین از جمله سه ماه کار روزانه در یک آسایشگاه جانبازان تعیین شده است”.

وی همچنین از قطعی شدن این حکم و ارسال آن به شعبه اجرای احکام خبر داده است.

لازم به ذکر است که پیشتر اتهامات مطروحه علیه خانم حاجی زاده “تبلیغ علیه نظام” و “تشویش اذهان عمومی” عنوان شده بود.

گفتنی است مولود حاجی زاده، در تاریخ ۲۴ تیرماه ۹۸، در حالی که جهت ارائه آخرین دفاعیات و تودیع قرار وثیقه به دادسرای اوین مراجعه کرده بود، بازداشت شد و فردای همان روز با تودیع وثیقه آزاد شده بود.

این روزنامه نگار پیشتر نیز در سال ۹۶ در جریان تجمع اعتراضی روز جهانی زن (۸ مارس) در تهران به همراه ده‌ها شهروند دیگر بازداشت و نهایتاً در تاریخ ۲۱ اسفندماه همان سال با تودیع قرار از زندان قرچک آزاد شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...