۱۳۹۸ آبان ۹, پنجشنبه

ایرانشهر؛ مصدومیت ۱۰ دانش آموز دختر در پی واژگونی سرویس مدرسه

خبرگزاری هرانا – رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر روز جاری از واژگونی یک مینی بوس سرویس مدرسه بر اثر برخورد با کوه و واژگونی خبر داد و گفت “در این حادثه که ساعت هفت صبح امروز در محدوده روستای شگیم در مسیر نیکشهر – ایرانشهر برای دانش آموزان دختر رخ داد، ۱۰ دانش آموز دختر مصدوم شدند”.


به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، امروز چهارشنبه ۸ آبان ماه ۱۳۹۸ُ،محمودرضا ناصح، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: واژگونی مینی بوس سرویس مدارس در مسیر نیکشهر – ایرانشهر ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

وی در بیان جزییات این حادثه گفت: این حادثه هفت صبح امروز در محدوده روستای شگیم در مسیر نیکشهر – ایرانشهر برای دانش آموزان دختر رخ داد.

وی ادامه داد: مینی بوس حامل دانش آموزان دختر بعد از برخورد با کوه واژگون شد

ناصح افزود: مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان محمد رسول نیکشهر منتقل شد.

پش‌تر نیز در تاریخ ۵ آبان ماه ۱۳۹۸، مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از واژگونی یک نیسان حامل دانش آموزان در ایرانشهر خبرداد که در اثر این حادثه ۵ دانش آموز مصدوم شدند و ۱ دانش آموز جان باخت.
شهرستان ایرانشهر در فاصله ۳۴۵ کیلومتری مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...