۱۳۹۸ مرداد ۳۰, چهارشنبه

تجمع والدین دانش آموزان دو دبستان دخترانه در همدان

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه، جمعی از والدین دانش آموزان دو دبستان دخترانه در همدان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در داخل ساختمان مدرسه “آزاد همدانی” دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، ظهر امروز شنبه ۲۶ مردادماه ۱۳۹۸، تعدادی از والدین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهید پورمیدانی و آزاد همدانی، در مدرسه آزاد همدانی دست به تجمع اعتراضی زدند.

عضو هیأت امنای مدرسه دخترانه شهید پورمیدانی، گفت: “سال تحصیلی گذشته، مدرسه دخترانه شهید پورمیدانی را به دلیل اینکه قرار بود مدرسه تخریب و توسط یک خیر ساخته شود به مدرسه آزاد همدانی در شیفت بعد از ظهر منتقل کردند”.


مسعود ندافیان با بیان اینکه مسوولان وقت آموزش و پرورش ناحیه ۲ قول دادند مدرسه جدید ساخته شده و دانش‌آموزان به مدرسه خود بازگردند گفت: “برخی از والدین فرزندان خود را به مدارس غیرانتفاعی بردند و برخی نیز به همان شرایط راضی شده و با ساختمان بسیار قدیمی و قدیمی‌تر از ساختمان پورمیدانی یک سال تحمل کردند تا بعد از یک سال مدرسه جدید تحویل داده شود”.

وی افزود: “یک سال این شرایط تحمل شد و دختران مدرسه شهید پورمیدانی در شیفت بعداز ظهر و دختران مدرسه آزاد همدانی در شیفت صبح و در کنار یک دبستان پسرانه با وجود تبعات سپری کردند”.

عضو هیأت امنای مدرسه دخترانه شهید پورمیدانی همچنین گفت: “اکنون که مدرسه شهید پورمیدانی ساخته شده و قرار بر تحویل برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ است، قرار شده دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه ابن سینا به مدرسه جدید منتقل شوند و پسرها و دخترها به مدرسه قدیمی علامه با شیفت چرخشی منتقل شوند”.

ندافیان با تأکید بر اینکه اجتماع امروز با حضور والدین مدارس دخترانه شهید پورمیدانی و آزاد همدانی است که مشکلات را مطرح کنند، ادامه داد: “از مسوولان آموزش  پرورش ناحیه ۲ آقایان ماهوری و اسدبیگی در این اجتماع حضور دارند”.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ نفر از والدین در این اجتماع حضور دارند گفت: “مسوولان قول مساعد نمی‌دهند و والدین هم می‌گویند در صورت عدم ترتیب اثر همین ازدحام را به اداره کل آموزش و پرورش می‌برند تا حق خود را بگیرند”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...