۱۳۹۸ مرداد ۲۲, سه‌شنبه

بازداشت متهم به آزار جنسی یک دختربچه در شیراز

خبرگزاری هرانا – معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، از بازداشت یک متهم به کودک آزاری در این شهر خبر داد و گفت این فرد که در خفا دختر بچه ای را مورد آزار و اذیت (جنسی) قرار داده، پس از بازداشت و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، به اتهام خود اعتراف کرده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از آفتاب، امروز پنج‌شنبه ۱۷ مردادماه ۱۳۹۸، کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، از بازداشت یک متهم به کودک آزاری در این شهر خبر داد.


کاووس محمدی گفت: “متهم یک دختر بچه را در یکی از بیمارستان‌های شیراز مورد آزار و اذیت (جنسی) قرار داده است. پس از اطلاع از این موضوع در همان ساعات اولیه، فرد شناسایی و با همکاری حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در کمتر از ۴۸ ساعت در محل اخفا خود دستگیر شد”.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم پس از بازداشت و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی به اتهام خود اعتراف کرده است، افزود: “متهم ۲۵ سال سن دارد و در گوشه‌ای از محیط سر باز بیمارستان و دور از چشمان عابران و کادر بیمارستان اقدام به آزار (جنسی) این کودک کرده است. پرونده این فرد پس از اتمام تحقیقات به دادسرا معرفی خواهد شد”.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.

لازم به یادآوری است که در بهمن ماه ۹۷، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته بود که طی سال گذشته حدود یک میلیون تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از سوی مردم گرفته شده که از این میان حدود ۱۱ هزار تماس در ارتباط با کودک آزادی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...