۱۳۹۸ مرداد ۲۸, دوشنبه

نرگس منصوری بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روزجاری، نرگس منصوری، فعال مدنی و از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، در زمان بازگشت از محل کار، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۲۱ مردادماه ۱۳۹۸، نرگس منصوری، فعال مدنی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.


این فعال مدنی از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، فرزند جانباز جنگی و یکی از امضاکنندگان بیانیه ۱۴ فعال مدنی زن، در مورد استعفای رهبر جمهوری اسلامی است.
بازداشت خانم منصوری تنها یک روز پس از بازداشت تعدادی از فعالان صنفی و مدنی در مشهد صورت گرفته است و تا لحظه تنظیم این گزارش از محل نگهداری وی  اطلاع دقیقی در دست نیست.

روز گذشته جمعی از فعالان مدنی و صنفی در اعتراض به حکم ۱۳ سال حبس کمال جعفری یزدی، استاد دانشگاه ساکن مشهد در مقابل محل برگزاری دادگاه تجدید نظر وی در مشهد، دست به تجمع زدند. گفته می‌شود در جریان این تجمع ۱۴ تن از معترضان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...