۱۳۹۸ مرداد ۱۴, دوشنبه

آتش گرفتن موتور اتوبوس حامل دانشجویان دختر ۹ مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری هرانا – روز گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل ۴۰ دانشجوی دختر در مسیر برگشت از اردوی مشهد به لارستان فارس در گردنه علی آباد شهرستان تفت دچار حریق شد. در اثر این حادثه ۹ تن مصدوم شده و ۸ تن به درمانگاه علی آباد منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایلنا، روز جمعه ۱۱ مردادماه ۹۸، آتش گرفتن موتور اتوبوس حامل دانشجویان دختر ۹ مصدوم بر جای گذاشت.


مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: موتور اتوبوس حامل ۴۰ دانشجوی دختر که در مسیر برگشت از اردوی مشهد به لارستان فارس در حرکت بود در گردنه علی‌آباد (۲۰ کیلومتری دهشیر) شهرستان تفت دچار حریق شد.

سید حسین طباطبایی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۱۴ جمعه اتفاق افتاد، افزود: ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام که یک نفر از مصدومان سرپایی درمان و هشت نفر دیگر به دلیل ترس و دود گرفتگی ناشی از آتش به درمانگاه علی آباد منتقل شدند.

لازم به ذکر است پیشتر نیز در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران در تاریخ ۴ دی‌ماه، ۱۰ نفر کشته و تعدادی از دانشجویان نیز زخمی شده بودند. دلیل این حادثه نیز “بکارگیری وسیله نقلیه دارای نقص فنی مستمر به دلیل عدم سرویس به موقع سامانه ترمز” عنوان شده بود.

دهستان علی‌آباد در ۴۵ کیلومتری تفت و ۶۵ کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...