۱۳۹۸ مرداد ۲۸, دوشنبه

چهار مرد در باقرشهر به ربودن و تجاوز به زنی متهم شدند

خبرگزاری هرانا – روز جاری رییس کلانتری باقرشهر تهران، از بازداشت چهار مرد متهم به تجاوز به خانم جوانی در این منطقه خبر داد و اعلام کرد خودرویی که ربودن قربانی به وسیله آن انجام شده بود نیز از همین باغ کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، امروز یکشنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۸، داوود آقازاده، رییس کلانتری باقرشهر تهران، از بازداشت چهار مرد متهم به تجاوز به یک خانم جوان، در یکی از باغ‌های این محدوده خبر داد.


داوود آقازاده گفت:” زن جوان، در حالیکه بسیار بیقرار بود و به شدت گریه می‌کرد، درباره این اتفاق اظهار کرد که شب گذشته قصد بازگشت به خانه را داشته، که در منطقه افسریه باقرشهر، توسط چهار جوان که سوار یک خودرو پژو ۲۰۶ بودند و به همراه خود قمه و سلاح سرد داشته‌اند، ربوده شده است. این چهار نفر سپس، او را به باغی در همین محدوده برده‌اند و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند”.

وی ادامه داد: ” زمانی که این شکایت طرح شد، ماموران بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و وارد عمل شدند. آنان با حضور به‌موقع در باغ، هر چهار نفر را در محل دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. خودرویی که ربودن  این خانم به وسیله آن انجام شده بود نیز، از همین باغ کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...