۱۳۹۹ آبان ۱۱, یکشنبه

حامد پورمند، خبرنگار پس از احضار به مراجع قضایی گنبدکاووس بازداشت شد

 خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۱۱ آبان ماه، حامد پورمند، خبرنگار ساکن گنبدکاووس پس از حضور در دادیاری این شهرستان، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. این شهروند پیشتر در پی شکایت مدیر یک کارخانه فرآورده های لبنی طی ابلاغیه‌ای به مراجع قضایی احضار شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از توهرا، امروز یکشنبه ۱۱ آبان ماه ۹۹، حامد پورمند، خبرنگار ورزشی اهل گنبدکاووس پس از احضار و مراجعه به شعبه دوم دادیاری این شهرستان توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، این شهروند پیشتر در تاریخ ۲۸ مهرماه با شکایت مدیر شرکت فرآورده های لبنی صباح گلستان و با دریافت ابلاغیه ای به شعبه دوم دادیاری گنبدکاووس، احضار شد. در این ابلاغیه از آقای پورمند خواسته شد که ظرف مدت پنج روز خود را به مراجع قضایی معرفی کند. در این ابلاغیه دلایل احضار آقای پورمند “انتشار تهمت، افترا، فحش و الفاظ رکیک یا نسبت‌های توهین آمیز” عنوان شده بود.

تا لحظه تنظیم این گزارش از محل نگهداری آقای پورمند اطلاعی در دست نیست.

همچنین در این گزارش آمده است، این روزنامه نگار ورزشی یکی از مدیران کمپین تحریم صباح گلستان است. این کمپین در طی یک ماه اخیر توسط بومیان شهرستان های گنبد، آق‌قلا، بندرترکمن و کلاله تشکیل شده است. در این کمپین مدیر شرکت فرآورده های لبنی صباح گلستان را متهم کرده‌اند که برای ارتقا و پیشرفت کارخانه اقدام به استخدام نیروهای غیر بومی کرده و شیرهای دامداران منطقه را زیر قیمت بازار خریداری می‌کند.

حامد پورمند پیشتر نیز در مهرماه سال جاری نیز به همراه چند تن دیگر به اداره اطلاعات گنبدکاووس احضار شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...