۱۳۹۹ آذر ۴, سه‌شنبه

الهام صمیمی، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز سه شنبه ۴ آذر، الهام صمیمی، دانشجوی دانشگاه تهران، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. پیش از این در تاریخ ۲۵ مهرماه منزل این دانشجو توسط ماموران مورد تفتیش قرار گرفته و خود او نیز به احضار و برخورد امنیتی و قضایی تهدید شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانال شوراهای صنفی دانشجویان کشور، امروز سه شنبه ۴ آذرماه ۹۹، الهام صمیمی، دانشجوی انسان شناسی دانشگاه تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، الهام صمیمی پیش از بازداشت بارها در یکی از بازداشتگاه های نهادهای امنیتی در زندان اوین و در خانه های امن نیروهای امنیتی در خیابان لبافی نژاد تهران مورد بازجویی قرار گرفته است. به دنبال مخالفت وی برای حضور مجدد در خانه امن جهت ادامه بازجویی، خود و خانواده‌اش با تهدید نیروهای امنیتی روبرو شدند.

او نهایتا روز جاری تحت فشار نیروهای امنیتی و پس از حضور در زندان اوین بازداشت شد.

روز جمعه ۲۵ مهر، منزل این دانشجو مورد تفتیش نیروهای امنیتی قرار گرفت. مامورین پس از تفتیش منزل تعدادی از لوازم شخصی خانم صمیمی را ضبط کرده و با خود بردند. خانم صمیمی از سوی ماموران به احضار و برخورد امنیتی و قضایی تهدید شده بود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...