۱۳۹۸ مرداد ۲, چهارشنبه

پرستو صالحی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد

خبرگزاری هرانا – پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون، از طریق ابلاغیه ای به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران احضار شد. بر اساس این ابلاغیه وی باید ظرف مدت ۵ روز در شعبه ۱۲ بازپرسی این دادسرا حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنجشنبه ۲۷ تیرماه ۹۸، پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون از احضارش به دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.

خانم صالحی ساعاتی پیش، متن و تصویر این ابلاغیه را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. در این ابلاغیه که در تاریخ ۱۷ تیرماه صادر و امروز پنج‌شنبه ۲۷ تیرماه ۹۸ به وی ابلاغ شده، از وی خواسته شده است در ارتباط با اتهام “تشویش اذهان عمومی” ظرف مدت ۵ روز در شعبه ۱۲ بازپرسی این دادسرا حاضر شود.
لازم به ذکر است پرستو صالحی پیشتر در تاریخ ۲۸ مردادماه ۹۷، به دنبال احضار تلفنی در واحد نظارت و پیگیری قوه قضاییه بازجویی شد. دلیل این احضار و بازجویی صحبت‌های انتقادی وی نسبت به اوضاع کشور عنوان شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون مجددا در تاریخ ۱۰ مهرماه سال گذشته جهت پاره‌ای توضیحات، مجددا احضار و بازجویی شده بود. به گفته وی دلیل احضارش پست‌های صفحه اینستاگرامش بوده است. خانم صالحی در صفحه شخصی اینستاگرامش به بحث درباره مواردی مانند اختلاس، قیمت دلار، زندانیان سیاسی، کودک‌آزاری، تجاوز و قرارداد دریای خزر پرداخته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...