۱۳۹۸ تیر ۲۲, شنبه

کودک آزاری؛ قتل دختر ۷ ساله توسط پدر در شهرستان جم

خبرگزاری هرانا – بامداد روز جاری مردی در شهرستان جم، در یک تصمیم آنی اقدام به قتل فرزند خردسالش کرده است. این مرد پس از خفه کردن دختر ۷ ساله‌اش  تسلیم پلیس شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از فارس، امروز پنجشنبه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸، خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر، از قتل یک دختر ۷ ساله توسط پدرش در شهرستان جم خبر داد.

خلیل واعظی گفت: “ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه ۲۰ تیر ماه، فوت یک کودک هفت ساله در بیمارستان شهر جم به پلیس گزارش شد”.


سردار واعظی با اشاره به اینکه مرد در یک تصمیم آنی اقدام به قتل فرزند خردسالش کرده است،افزود: “با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی فردی به هویت “محمود” با معرفی خود به عنوان پدر دختر فوت شده گفته است که “پارمین” را به اندازه تمام دنیا دوست داشتم، ساعت ۸ شب بیرون آمدیم تا برایش مرغ مینا بخرم، یک ساعت بعد او را در بغلم خفه کردم تا از این دنیا آزاد و به بهشت برود”.

وی ادامه داد: “پرونده متهم که شاغل در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه پتروشیمی عسلویه و ساکنان جم می‌باشد به منظور تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی می‌باشد”.

شهرستان جَم یکی از شهرستان‌های جنوب ایران است که در استان بوشهر واقع شده است.

لازم به یادآوری است که در بهمن ماه ۹۷، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته بود که طی سال گذشته حدود یک میلیون تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از سوی مردم گرفته شده که از این میان حدود ۱۱ هزار تماس در ارتباط با کودک آزادی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...