۱۳۹۸ تیر ۱۷, دوشنبه

پدرام نظری و ندا قصیر، زوج دستفروش با تودیع قرار آزاد شدند

خبرگزاری هرانا – پدرام نظری و ندا قصیر، زوج دستفروشی که مشکلات اجتماعی را به زبان طنز بیان و در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کردند و از چندی پیش بازداشت شده بودند، با تودیع قرار کفالت از زندان های اوین و قرچک ورامین آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز یکشنبه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۸، پدرام نظری از زندان اوین و ندا قصیر از زندان قرچک ورامین  (شهر ری) با تودیع قرار کفالت تا پایان مراحل دادرسی آزاد شدند.


بر اساس اطلاعات دریافتی، اتهامات مطروحه علیه این زوج دستفروش در مراحل بازجویی، “انتشار تصاویر مبتذل در سامانه مخابراتی”، “نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی” و “فعالیت تبلیغی علیه نظام” عنوان شده است.
گفته می‌شود که “توهین به فلسطین، سوریه و نظام بانکی و همچنین مصاحبه با رسانه های بیگانه” به عنوان مصادیق اتهامات مذکور مطرح شده‌اند.

لازم به ذکر است که از چندی پیش خبر بازداشت پدرام نظری و ندا قصیر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و دلیل آن عدم فعالیت آنها در حساب‌های شخصی خود در اینستاگرام عنوان شده بود.

این زوج دستفروش با انتشار ویدئوهایی از خود و در حین دستفروشی مشکلات اجتماعی را به زبان طنز بیان می‌کردند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...