۱۳۹۸ تیر ۱۷, دوشنبه

پروین محمدی به دادگاه انقلاب احضار شد

خبرگزاری هرانا – پروین محمدی، از فعالان کارگری بازداشت شده در پارک جهان نما، طی روز جاری با دریافت ابلاغیه ای به دادگاه انقلاب کرج احضار شد. در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه، پروین محمدی به همراه تعدادی از فعالین کارگری در پارک جهان نما واقع در اتوبان تهران-کرج بازداشت شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران، امروز سه شنبه ۱۱ تیرماه ۱۳۹۸، پروین محمدی، نایب رییس هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران با دریافت ابلاغیه‌‌ای برای تاریخ ۲ شهریورماه به شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج احضار شد.


بر اساس این گزارش، دلیل احضار این فعال کارگری در ابلاغیه مذکور، رسیدگی به شکایتی علیه وی مبنی بر اتهام “تبلیغ علیه نظام” عنوان شده است.

روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه، تعدادی از فعالین کارگری که تعدادشان ۱۲ تن برآورد شده بود در پارک جهان نما واقع در اتوبان تهران-کرج بازداشت شدند.

۴ تن از این فعالین به نام های پروین محمدی، واله زمانی، علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده چند روز دربازداشت مانده و باقی افراد ساعاتی پس از بازداشت آزاد شده بودند. خانم محمدی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ ماه، با تودیع قرار کفالت آزاد شد.

پروین محمدی در تاریخ ۱۹ خردادماه جهت ارایه آخرین دفاعیات د رشعبه ۲ بازپرسی دادسرای ناحیه ۱ کرج حاضر شد. در این جلسه بازپرسی که همزمان برای پروین محمدی، علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده تشکیل شد، اتهام “تبلیغ علیه نظام” علیه این سه فعال کارگری عنوان شده شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...