۱۳۹۸ شهریور ۱۰, یکشنبه

علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده به حبس محکوم شدند

خبرگزاری هرانا – علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده، دو فعال کارگری هرکدام توسط دادگاه انقلاب کرج به یک سال حبس تعزیری محکوم شده اند. این شهروندان در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه امسال در پارک جهان نما واقع در اتوبان تهران-کرج بازداشت و در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه با تودیع قرار کفالت آزاد شده بودند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از بی بی سی، علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده، دو فعال کارگری توسط دادگاه انقلاب کرج هر کدام به یک سال حبس تعزیری محکوم شده اند.


این دو فعال کارگری در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه در پارک جهان نما واقع در اتوبان تهران-کرج به همراه تعدادی دیگر توسط نیروهای امنیتی بازداشت و در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه با تودیع قرار کفالت آزاد شده بودند.

در تاریخ ۱۹ خردادماه جلسه دادگاهی همزمان برای پروین محمدی، علیرضا ثقفی و هاله صفرزاده تشکیل شد. اتهام عنوان شده برای این شهروندان “تبلیغ علیه نظام” بوده است.

لازم به یادآوری است صبح روز جاری محمدعلی جداری فروغی، وکیل مدافع پروین محمدی، از فعالان کارگری بازداشت شده در پارک جهان نما از محکومیت موکلش به ۱ سال حبس تعزیری در دادگاه بدوی خبر داده بود. جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پروین محمدی در تاریخ ۲ شهریورماه در شعبه اول دادگاه انقلاب کرج برگزار شد. وی در این جلسه دادگاه به “تبلیغ علیه نظام” متهم شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...