۱۳۹۸ مهر ۱, دوشنبه

بازداشت متهم به آزار جنسی دختر ۱۲ ساله در کرمانشاه

خبرگزاری هرانا – یک متهم به آزار جنسی دختر ۱۲ ساله در کرمانشاه بازداشت شد. بازداشت این فرد با شکایت خانواده این کودک صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از اعتمادآنلاین، مردی که متهم شده در تاریخ ۲۰ شهریورماه به دختر ۱۲ ساله همسایه تجاوز کرده با شکایت والدین کودک بازداشت شد.


بر اساس این گزارش، مادر هنگامه ۱۲ ساله، هنگام بازگشت از محل کار به خانه با صحنه تجاوز مرد همسایه به دخترش مواجه شده و پس از مراجعه پلیس و تایید تجاوز توسط پزشک قانونی فرد متهم بازداشت و جهت پیگیری پرونده تحویل مراجع قانونی شده است.

در ادامه این گزارش آمده مهوش معاذی‌نژاد روانشناس این کودک گفته است “این دختر به طور کامل فرو ریخته است و به ویژه به خاطر اینکه از سوی برخی از بستگان هم مورد شماتت مداوم قرار گرفته، طی این مدت چند بار اقدام به خودکشی کرده است”.

لازم به یادآوری است که در بهمن ماه ۹۷، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته بود که طی سال گذشته حدود یک میلیون تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از سوی مردم گرفته شده که از این میان حدود ۱۱ هزار تماس در ارتباط با کودک آزادی بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...