۱۳۹۸ مهر ۷, یکشنبه

فاطمه سپهری، فعال مدنی به زندان وکیل آباد مشهد منتقل شد

خبرگزاری هرانا – فاطمه سپهری، فعال مدنی روز جاری به زندان وکیل‌آباد مشهد منتقل شد. فاطمه سپهری در تاریخ ۲۰ مردادماه به همراه ۱۴ تن دیگر از فعالین صنفی و مدنی در مقابل محل برگزاری دادگاه تجدید نظر کمال جعفری یزدی، استاد دانشگاه، محبوس در زندان مشهد، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز یکشنبه ۷ مهرماه ۹۸، فاطمه سپهری، فعال مدنی به زندان وکیل آباد مشهد منتقل شد.


خانم سپهری در پنجاهمین روز بازداشت خود طی یک تماس تلفنی با خانواده، ضمن اعلام خبر انتقال خود به زندان وکیل آباد مشهد، اطلاع داده است که تا تاریخ ١٩ مهر ماه اجازه ملاقات و یا تماس تلفنی نخواهد داشت.
فاطمه سپهری، در تاریخ ۲۰ مردادماه ۹۸، و در جریان برگزاری دادگاه تجدید نظر کمال جعفری یزدی به همراه ۱۴ تن دیگر از فعالین صنفی و مدنی در مشهد بازداشت شده بود.

از این ۱۵ نفر تاکنون حوریه فرج زاده، غلامحسین بروجردی و پوران ناظمی با تودیع قرار و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شده‌‌اند.
لازم به ذکر است، کمال جعفری یزدی، استاد دانشگاه ساکن مشهد اواخر فروردین ماه سال جاری توسط شعبه ۴ دادگاه انقلاب این شهر به ۱۳ سال حبس محکوم شده و این حکم در تاریخ ۲۸ مردادماه به تائید دادگاه تجدید نظر رسید. آقای جعفری یزدی در تاریخ ۸ شهریورماه بازداشت و جهت تحمل حبس راهی زندان مشهد شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...