۱۳۹۸ خرداد ۸, چهارشنبه

کودک آزاری؛ دختر ۳ ساله در پی ضرب و شتم به بیمارستان منتقل شد

خبرگزاری هرانا – یک دختربچه ۳ ساله در شهرستان مرند در پی ضرب و شتم توسط پدر خود به شدت آسیب دیده و به

 بیمارستان منتقل شده است
.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، شنبه ۴ خرداد۹۸، سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی از آزار و اذیت کودک ۳ساله توسط پدرش در یکی از روستاهای بخش یامچی شهرستان مرند خبر داد.

محسن ارشدزاده، مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان‌ شرقی گفت: “این اتفاق در خانواده‌ای رخ داده که هم موضوع اعتیاد و هم طلاق در آن مطرح بوده است. این دختر خردسال در زمان انتقال به بیمارستان در کما بوده و از بیمارستان مرند به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شد و خوشبختانه هوشیاری‌اش را به دست آورده است. پدر این کودک نیز متواری است”.

وی افزود: “موضوع این پرونده از طریق رئیس بهزیستی مرند به دادستان اعلام و طرح موضوع شده است و با اعلام شکایت علیه پدر کودک، وی تحت تعقیب قرار دارد. این دختر سه ساله پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بعد از ترخیص با اعلام دادستانی، تحویل بهزیستی خواهد شد و بدون شک اجازه برگشت او را به خانه پدری‌اش نمی‌دهیم”.

لازم به یادآوری است که در بهمن ماه ۹۷، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته بود که طی سال گذشته حدود یک میلیون تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از سوی مردم گرفته شده که از این میان حدود ۱۱ هزار تماس در ارتباط با کودک آزادی بوده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...