۱۳۹۸ خرداد ۵, یکشنبه

ورزش بانوان کرمانشاه با چالش کمبود فضای ورزشی مواجه است

نرگس یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فضاهای ورزشی موجود در استان جوابگوی همه رشته‌های ورزشی در بخش بانوان نیست، اظهار داشت: در سطح شهر سالن‌های محدودی در اختیار بانوان قرار دارد و تنها مجموعه کوثر از صبح تا شب برای حضور بانوان دایر است.
وی با بیان اینکه در همه نقاط شهر مجموعه‌های ورزشی متعلق به بانوان وجود ندارد، افزود: در حال حاضر ۲۵ مکان ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان، ۱۵ مکان مربوط به سایر نهادها، ۷۶ مکان به صورت خصوصی و به صورت مشترک نیز ۱۸۶ مجموعه در سطح کرمانشاه مشغول ارائه خدمت به بانوان هستند.
یوسفی افزود: باید به نحوی برنامه ریزی شود تا همه بانوان از امکانات موجود استفاده کنند، بانوان کرمانشاهی از بعد ورزش قهرمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و با وجود همین امکانات و تجهیزات نیروهای توانمندی در سطح استان داریم.
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از نیروهای توانمند ما در سطح شهرستان‌ها فعالیت دارند درصدد توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی و ساماندهی ورزش حرفه‌ای و نیز از نظر ورزش همگانی به دنبال ارتقای سلامت در کنار نشاط و توسعه مهارت‌های جسمی و روحی هستیم.
وی گفت: در راستای شناسایی و توسعه ورزشهای بومی و محلی به طور جدی برای توسعه ورزش بین زنان روستایی اقداماتی در حال انجام است.
یوسفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۳۱ هزار و ۴۶۰ نفر بانوی کرمانشاهی در سطح استان کرمانشاه به صورتغیرسازمان یافته به ورزش همگانی می‌پردازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...