۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

گزارشی از دو تجاوز؛ اقدام به خودکشی دختر جوان

خبرگزاری هرانا – دختر ۲۰ ساله که مدتی پیش اقدام به خودکشی کرده بود پس از نجات، مدعی شد که از سوی جوانی مورد تجاوز قرار گرفته است. متشاکی این پرونده روز دوشنبه در منزل خود دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است. بنابر گزارشی دیگر یک دختر جوان در پرونده دیگری مدعی شد پسر جوانی او را در محل یک گاوداری مورد تجاوز قرار داده است. این موارد در حالی امروز در رسانه ها منتشر شده اند که فضای عمومی امروز متاثر از انتشار خبر تجاوز یک پدر به سه دختر خود بود.
به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایلنا، مدتی قبل پرونده‌ای از شعبه ششم دادگاه کیفری یک تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد مبنی بر اینکه دختر جوانی حدوداً ۲۰ ساله توسط جوانی به نام علیرضا (متولد ۱۳۷۱) مورد آزار جنسی قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش این دختر جوان با تهیه نوشیدنی مسموم اقدام به خودکشی کرده که با انتقال سریع به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی از مرگ نجات پیدا کرده است. وی در حال حاضر در حال تکمیل اقدامات درمانی است.

مریم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مدتی از آشنایی من و علیرضا گذشت و من در طی این مدت علاقه شدیدی به علیرضا پیدا کرده بودم تا اینکه یک روز علیرضا مدعی قصد خود برای ازدواج با من شد و به من پیشنهاد ازدواج داد و من نیز بلافاصله پیشنهاد او را قبول کردم.
مریم در ادامه اظهاراتش گفت: علیرضا به من گفت قصد دارد تا مرا به خانوده‌اش معرفی کند و مرا به منزل‌شان در محدوده فلکه دوم صادقیه برد، من به علیرضا اعتماد کامل داشتم و به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که او یک روز قصد فریب مرا داشته باشد، حین ورود به خانه متوجه شدم که علیرضا به دروغ مرا به داخل خانه کشانده، قصد داشتم از خانه خارج شوم اما علیرضا در خانه را قفل کرده بود.
مریم درباره اقدام اخیرش برای پایان دادن به زندگی خود نیز گفت: پس از آن ماجرا چندین نوبت با علیرضا صحبت کرده و از او درخواست کردم تا به قول خودش برای ازدواج عمل کند اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا اینکه دیگر تلفن‌ همراهش خاموش شد و پاسخ تماس‌های من را نداد، از یک سو همه چیز برایم تمام شده بود و از سوی دیگر نیز نمی‌توانستم واقعیت را با پدر و مادرم در میان بگذارم و به همین علت تصمیم گرفتم تا به زندگی خود پایان دهم.
کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه رسیدگی به پرونده، با شناسایی محل سکونت علیرضا در فلکه دوم صادقیه به این محل اعزام و روز گذشته او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.
همچنین در گزارشی دیگر به نقل از روزنامه ایران، دختر جوانی که مدعی است نیمه شب پسر جوانی او را به بهانه آشنایی قبل از ازدواج به یک گاوداری کشانده و مورد تعرض جنسی قرار داده صبح روز گذشته در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران به طرح شکایت پرداخت.
بر اساس این گزارش صبح روز ۱۶ اسفند‌ماه ۹۷ این دختر ۲۹ ساله درحالی که بشدت مورد ضرب وجرح قرار گرفته بود خودش را هراسان به اداره پلیس پاکدشت رساند و گفت: پسر جوانی که از من درخواست ازدواج کرده بود برای آشنایی بیشتر نیمه شب با من در یک گاوداری قرار ملاقات گذاشت و من هم که از نقشه پلید او آگاهی نداشتم پس از رسیدن با حمله این جوان فریبکار روبه‌رو شدم. او پس از ضرب و شتم و تعرض به من در همان گاو‌داری زندانی‌ام کرد اما سحرگاه خودم را به زحمت به جاده رساندم.
با شکایت دختر جوان، پرونده برای شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در اختیار پلیس قرار گرفت.
لازم به ذکر است امروز گزارش دیگری نیز منتشر شد که بر اساس آن مردی به خاطر تجاوز جنسی به سه دخترش در پیشوای ورامین دستگیر شده است. بر پایه این گزارش یک زن با مراجعه به بهزیستی بخش پیشوای شهرستان ورامین ادعا کرد که شوهر ۵۴ ساله‌ام به سه دخترم تجاوز کرده و دیگر نمی توانم سکوت کنم و می خواهم کاری کنم تا شوهرم دست از سر دخترانم که کوچک‌ترین آن ها ۱۵ ساله است، بردارد. پرونده این موضوع در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان در حال رسیدگی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...