۱۳۹۸ خرداد ۲۵, شنبه

بازداشت یک راننده تاکسی به اتهام آزار جنسی دو دختر نوجوان در ورامین

خبرگزاری هرانا – روز سه‌شنبه یک راننده تاکسی اینترنتی به اتهام آزار و اذیت جنسی دو دختر نوجوان در ورامین بازداشت شد. گفته می شود که این راننده از مسیر اصلی منحرف شده و در نزدیکی های ورامین اقدام به آزار و اذیت آنها کرده است. وی در نهایت این دو دختر را وسط جاده رها کرده و فرار کرده است. در پی شکایت این دو دختر و عکس ها و مشخصاتی که از راننده به پلیس ارائه دادند، متهم بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، روز سه‌شنبه ۲۱ خردادماه ۱۳۹۸، دو دختر نوجوان به کلانتری ۱۷۳ امین‌آباد مراجعه کرده و گفتند از دست مردی که قصد آزار و اذیت آنها را داشته است، فرار کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، دو دختر نوجوان جهت گرفتن یک کتاب درسی از دوست خود سوار یک تاکسی اینترنتی شده‌اند. راننده پس از مدتی از مسیر اصلی منحرف شده و آنها را به کمربندی دوم جاده ورامین برده است. وی در آنجا اقدام به آزار جتسی آنها کرده است.

در این گزارش آمده است که این راننده با مقاومت دو دختر روبرو شده و در درگیری میان آنها گردنبند یکی از دخترها هم پاره شده است. این راننده نهایتاً با دیدن هلی‌کوپتر در حال گشت نیروی انتظامی ترسیده و از آن محل قرار کرده است.

در پی مراجعه دو دختر به کلانتری ۱۷۳ امین‌آباد و مشخصاتی که از راننده و ماشین او به پلیس ارائه دادند، متهم در حین فرار در فیروزآباد شهر ری شناسایی و دستگیر شد.

گفتنی است که متهم پس از اعتراف و اظهار پشیمانی و پیدا شدن گردنبند پاره شده در تاکسی وی، با تشکیل پرونده‌ای به نهاد قضائی معرفی شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...