۱۳۹۸ خرداد ۱۱, شنبه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ یک زن کارگر در نیشابور

خبرگزاری هرانا – امروز، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، یک زن کارگر در نیشابور بر اثر گیر کردن لباسش بین دستگاه فشرده‌سازی ضایعات پلاستیک جان خود را از دست داد. ایران در زمینه‌ی رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز پنجشنبه ۹ خرداد ۹۸، یک کارگر زن بر اثر گیر کردن لباسش بین دستگاه فشرده‌سازی ضایعات پلاستیک در نیشابور، جان باخت.


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در این خصوص گفت: “صبح امروز حادثه گیر کردن لباس یک کارگر زن بین دستگاه فشرده‌سازی ضایعات پلاستیک در یک انبار ضایعات واقع در روستای بوجخک این شهرستان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد”.

مهدی حسینی اظهار داشت: “بلافاصله یک تیم از نجاتگران ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند، این حادثه زمانی رخ داده بود که لباس این کارگر هنگام کار به دستگاه گاردن گیر کرده و وی را به سمت خود کشیده بود”.

حسینی با بیان اینکه بلافاصله عملیات رهاسازی این کارگر از بین دستگاه آغاز شد، گفت: “مصدوم پس از رهاسازی تحویل نیروهای اورژانس ۱۱۵ شد که متاسفانه وی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده فوت کرد”.

شهرستان نیشابور یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...