۱۳۹۹ فروردین ۴, دوشنبه

فروزان یزدانی‌ پور، دانشجوی دانشگاه تهران با قرار وثیقه آزاد شد

خبرگزاری هرانا – فروزان یزدانی پور، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مطالعات فرهنگی و رسانه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۸ با تودیع قرار وثیقه و تا پایان مراحل دادسری آزاد شد. او روز شنبه ۳ اسفندماه ۹۸ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از شوراهای صنفی دانشجویان کشور، روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه ۹۸، فروزان یزدانی پور، دانشجوی دانشگاه تهران با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.


این دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مطالعات فرهنگی و رسانه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در تاریخ ۳ اسفندماه ۹۸ توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود. مامورین پس از بازداشت تعدادی از لوازم شخصی وی را نیز با خود برده بودند

لازم به ذکر است در تاریخ ۲ اسفندماه ۹۸ و یک روز پیش از بازداشت فروزان یزدانی پور، پدر وی احمد یزدانی پور نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

احمد یزدانی پور، فعال سیاسی در دهه شصت به دلیل فعالیت‌های مسالمت آمیز خود با تهدید اداره اطلاعات شهرستان دورود در میانه دهه هفتاد شغل خود را از دست داده بود. وی طی سال‌های اخیر به پژوهش بر روی قرآن و تاریخ ایران می‌پرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...