۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۱, پنجشنبه

بازداشت و انتقال اشرف نفری، فعال توییتری به زندان قرچک ورامین

خبرگزاری هرانا – اشرف (رقیه) نفری، فعال توییتری و دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه خواجه نصیر طوسی مورخ ۷ اردیبهشت توسط نیروهای امنیتی در شهریار بازداشت و با پایان بازجویی‌ها با صدور قرار وثیقه به زندان قرچک ورامین منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، اشرف (رقیه) نفری، فعال توییتری و دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ریاضی دانشگاه خواجه نصیر طوسی به‌صورت بلاتکلیف کماکان در زندان قرچک ورامین بسر می‌برد.



رقیه نفری در تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۸ توسط نیروهای پلیس امنیت در منزل پدری‌اش در شهریار بازداشت و به بازداشتگاه یکی از نهادهای امنیتی در تهران منتقل شد. او نهایتا با پایان مراحل بازجویی و پس از صدور قرار وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی به زندان قرچک ورامین منتقل شد.
یک منبع مطلع از وضعیت خانم نفری درخصوص وضعیت او به هرانا گفت: “اشرف نفری پس از تعطیلی خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر طوسی به خانه پدری‌اش در شهریار رفته بود. ماموران در زمان بازداشت بدون ارائه هیچ توضیحی او را در خانه بازداشت کرده و با خود بردند”.

تا زمان تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه خانم نفری اطلاعی در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...