۱۳۹۸ اردیبهشت ۸, یکشنبه

احضار پیامکی شماری از شهروندان بخاطر “کشف حجاب”؛ ازدحام در خیابان وزرا

خبرگزاری هرانا – پلیس امنیت اخلاقی تهران به صورت پیامکی تعدادی از شهروندان عمدتا زن را، به دلیل آنچه “کشف حجاب” در خودرو نامیده، به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی واقع در خیابان وزرا احضار کرده و خواستار امضای برگه های تعهد مبنی بر عدم تکرار این عمل شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از بی بی سی، ارسال پیامکی از جانب پلیس امنیت اخلاقی برای تعدادی از زنان در تهران در ارتباط با کشف حجاب در داخل خودرو و احضار آنها به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا (خیابان خالد اسلامبولی)، باعث ترافیک در این منطقه شد.


تعدادی از زنان در تهران طی یک ماه اخیر، پیامک هایی مبنی بر “کشف حجاب” در خودرو از سوی پلیس امنیت اخلاقی دریافت کردند. به گفته تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی برخی از صاحبان خودرویی که این پیامک را دریافت کرده‌اند، “مرد بوده اند”.
یک شاهد عینی که خود از دریافت کنندگان پیامک بوده است، گفت: “چندی پیش پیامکی با این مضمون دریافت کردم که سرنشین یا راننده ماشین مرتکب جرم کشف حجاب شده و به منظور جلوگیری از تکرار جرم به شما تذکر داده شده است. به فاصله چند ساعت، پیام دیگری دریافت کردم که باید ظرف ۷۲ ساعت به پلیس امنیت اخلاقی محل سکونت خود مراجعه کنم”.
تعداد زیادی از دریافت کنندگان این پیامک امروز در مقابل ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در وزرا حاضر شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...