۱۳۹۷ اسفند ۱۴, سه‌شنبه

حجاب؛ دستور خامنه ای برای ضرب و شتم زنان

ماموری که با چند زن "بدحجاب" برخورد کرده بود را تشویق کردیم

سرکرده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به برخورد یک مامور ناجا با چند زن در تهران که به تعبیر این نهاد "بدحجاب" بودند، گفت: «بنده بررسی کردم و مشخص شد که مامور وظیفه خود را انجام داده است ‌و او را تشویق کردیم.»


پاسدار حسین اشتری که در همایش سالانه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان حضور یافته بود، گفت: در اتفاقی که چندی پیش در یکی از پارک‌های شهر تهران رخ داده بود، مامور نیروی انتظامی به چند خانمی که بی‌حجاب بودند تذکر محترمانه داده بود اما یکی از آنها به مأمور حمله کرده و به او توهین کرده بود. متاسفانه برخی از خودی‌ها با بنده تماس گرفتند که با مامور برخورد شود، البته آنها از روی دلسوزی می‌گفتند. برخی از معاندان نیز در فضای مجازی حمله کرده و عنوان کردند که با مامور باید برخورد شود اما ما بررسی کردیم و مشخص شد که کار مامور کاملا صحیح بوده و او را تشویق کردیم.
وی افزود: روز گذشته نیز اتفاق مشابه‌ رخ داد که بررسی کردیم و مشخص شد که باز مامور وظیفه خود را انجام داده است. اگر مامور برخورد نکند اقتداری باقی نمی‌ماند، البته ما توصیه کرده‌ایم که رفتار مناسب و اسلامی باشد.

سرکرده ناجا در ادامه مسئولیت این اقدامات وحشیانه را به گردن رهبر جمهوری اسلامی انداخت و گفت: در انجام امور این چنینی فقط رهبری باید رضایت داشته باشند. بعضی مواقع ما برخی از انتقادات را مطرح می‌کنیم و برای آن فریاد می‌زنیم و تعدادی ناراحت می‌شوند ولی ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...