۱۳۹۸ فروردین ۲, جمعه

“محمدتقی رهبر” امام جمعه اصفهان در خطبه‎های نماز گفته غلط کردید ماشین حریم خصوصی است.

«محبت نیوز»- حجت الاسلام محمدتقی رهبر، ۱۷ اسفند، در خطبه های نماز جمعه اصفهان گفته دانشگاه‎ها باید به دختران محجبه نمره بدهند.
امام جمعه اصفهان از مدیران دانشگاه آزاد اصفهان خواست به هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر این دانشگاه که «محجبه» هستند «نمره» بدهند. محمدتقی رهبر تاکید کرده ۱۵۰۰ محجبه در دانشگاه اصفهان وجود دارد و همچنین گفته خواسته دانشجویان چه پسر و چه دختر تشویق شوند.
وی همچنین گفته «کشور برای فرهنگ و حجاب متولی ندارد که این یک نقص بزرگ است، نباید در خصوص امر به معروف بی تفاوت باشیم، غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم. »

رهبر ادامه داده «امروز در جامعه اندکی رفتارهای زننده دیده می شود، مثل بد لباس پوشیدن و یا بی‌حجابی.»
وی همچنین خطاب به کسانی که می‌گویند «ماشین حریم خصوصی است» هم گفته «غلط کردید ماشین حریم خصوصی است. چه کسی گفته ماشین حریم خصوصی است که سر زن در آن برهنه باشد.»
این اظهارات نماز جمعه اصفهان مسئله چندان جدیدی نیست و برکسی پوشیده نیست در تمامی دانشگاه‎های ایران بعضی امتیازات هست که مخصوص حامیان جمهوری اسلامی و دین‌داران است. به عنوان مثال عضویت در بسیج برای کنکور یک امتیاز محسوب می‎شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...