۱۳۹۹ مهر ۱۹, شنبه

حمله «حجت الاسلام حسین انصاریان» به شبکه های مسیحی فارسی زبان

 حجت الاسلام انصاریان می‌گوید چون ما هیچ فرهنگ محبتی در عالم نداریم، مسیحیان در شبکه های ماهواره‌ای دائم مردم را به زبان فارسی دعوت به دین مسیحیت می‌کنند.

«محبت نیوز»- حسین انصاریان روحانی حکومتی و استاد حوزه علمیه قم در یک سخنرانی به مناسبت اربعین گفته سوگواری‌های ماه محرم بمب سنگینی علیه مسیحیت و یهودیت است.

او در سخنانی که متن آن در خبرگزاری «مهر» وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد درباره آثار همایش «شیرخوارگان حسینی» گفت «پنجاه و شش کشور که روز هفتم محرم برای علی اصغر جلسه می‌گیرند این یک موج جهانی دارد و آماده سازی برای آمدن امام عصراست و مُشتی محکم و عجیب بر دهان وهابییت است و بمب سنگینی علیه فرهنگ یهودیت و مسیحیت و ایجاد یک حوزه با جاذبه عظیم برای مردم دنیاست.»

علی اصغر فرزند حسین امام سوم شیعیان است که در روایات آمده در شش ماهگی کربلا کشته شد و دستگاه‌های تبلیغاتی جمهوری اسلامی مراسمی با عنوان «شیرخوارگان حسینی» را به یاد او برگزار می‌کند.

انصاریان در بخشی دیگر از سخنانش حضور مردم در مراسم ماه محرم را «تجلی اسلام» توصیف می‌کند و می‌گوید «چون ما هیچ فرهنگ محبتی در عالم نداریم مسیحیان در ماهواره دائم مردم را به زبان فارسی دعوت به دین مسیحیت می‌کنند و می‌گویند دین ما دین محبت است ولی آنها محبت به خصوص خود را دارند مسیحیان با ارتششان تا حالا یک میلیون نفر را در عراق کشته‌اند چند هزار زن و بچه کشته‌اند این محبت مسیحیت است در تمام دنیا در آفریقا و آمریکای شمالی و جنوبی ۲۰۰ سال است مسیحیت مردم را می‌کشند و نفت و طلای ملت‌ها را غارت می‌کنند.»

انصاریان که در روزهای اخیر از کرونا جان سالم به در برده در سخنانش نگفته گروه‌‌های تروریستی همچون القاعده و داعش و سپاه پاسداران که خون هزاران انسان در خاورمیانه و فراتر از آن را ریخته‌اند، مولّد اسلام افراطی‌اند که ده‌ها سال با جنگ و خونریزی در خاورمیانه صلح و ثبات را از بین برده‌اند.

درحالیکه بسیاری از کشورهای با اکثریت جمعیت مسیحی دنیا در کنار آزادی‌های فردی و اجتماعی در پی رفاه حال شهروندانشان هستند و برای بهبود آینده ملت‌هایشان برنامه می‌ریزند، رژیم‌های اسلامی خاورمیانه فاسدترین حکومت‌ها را دارند که سرآمد آنها جمهوری اسلامی است که منافع مردم ایران را از یک سو صرف حمایت از گروه‌های تروریستی مثل حزب‌الله و حشدالشعبی می‌کند و از سوی دیگر آقازاده‌ها و مدیران فاسد اموال مردم را غارت می‌کنند که بخشی از آنها سر از کانادا و اروپا درمی‌آورد.

اگر کمک‌های ائتلاف‌های بین‌المللی و نظامی‌های کشورهای با اکثریت جمعیت مسیحی نبود «حکومت اسلامی» (داعش) بیشتر از اینها آدم می‌کشت، همچنان که بشار اسد در سوریه مردم خود را قتل عام می‌کند و اگر خارجی‌ها که عمده آنها نیروی‌هایی از کشورهای با اکثریت جمعیت مسیحی‌اند نبودند، فاجعه هولناک‌تر بود.

آیت‌الله علوی بروجردی از مراجع تقلید حکومتی نیز پیش از این گفته بود مردم همه کمبودها را از عمامه و دین و مذهب می‌بینند. این اظهار نظر گویای واقعیت امروز خاورمیانه و ایران است.

از سوی دیگر نگرانی انصاریان از شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های مسیحی حاکی از تاثیرگذاری آنها بر مردمانی است که تشنه یافتن حقیقت اند و جمهوری اسلامی با میلیاردها تومان بودجه تلاش می‌ کند با ارسال پارازیت یا فیلترینگ ارتباط آنان با مردم داخل ایران مختل شود.

باید از انصاریان پرسید به فرض اگر دیگران نفت و طلای ملت‌ها را غارت می‌کنند چرا در ممالک اسلامی یا ایران در سایه ولی فقیه این همه دزدی و فساد و اختلاس وجود دارد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...