۱۳۹۹ خرداد ۴, یکشنبه

گزارشی از بازداشت سمیه راموز توسط اداره اطلاعات بوشهر

خبرگزاری هرانا – سمیه راموز، شهروند اهل بوشهر از حدود دو هفته قبل توسط ماموران اداره اطلاعات بازداشت شده است. خانم راموز امروز شنبه ۳ خردادماه طی یک تماس تلفنی با خانواده‌اش از انتقال خود به بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر خبر داده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سمیه راموز، شهروند اهل بوشهر از حدود دو هفته قبل توسط ماموران اداره اطلاعات بازداشت شده است.
 خانم راموز امروز شنبه ۳ خردادماه طی یک تماس تلفنی با خانواده‌اش از نگهداری خود در بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر خبر داده است.
یک منبع نزدیک به خانواده سمیه راموز درخصوص وضعیت وی به هرانا گفت: “سمیه راموز در یک تماس تلفنی از سلامت خود و انتقالش به بازداشتگاه اداره اطلاعات بوشهر خبر داد. گمان می‌کنم که سمیه در زندان بوشهر نگهداری می‌شود و امروز برای بازجویی به اداره اطلاعات منتقل شده است”.

به نظر می‌رسد که بازداشت این شهروند به دلیل فعالیت در فضای مجازی صورت گرفته است.
سمیه راموز، فرزند هاجی ۳۷ ساله و ساکن شهرستان بوشهر است. خانم راموز آرایشگر است. خانواده وی پیشتر از آبادان به راموز مهاجرت کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...