۱۳۹۷ دی ۲۳, یکشنبه

وزیر رفاه دولت احمدی‌نژاد سه‌شنبه محاکمه می‌شود

وزیر رفاه دولت احمدی‌نژاد سه‌شنبه محاکمه می‌شود
روابط عمومی دادستانی کل کشور روز یکشنبه ۲۳ دی ماه اعلام کرد: «روز سه‌شنبه هفته جاری اتهامات پرویز کاظمی، رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر رفاه دولت نهم، علی بخشایش، مدیرعامل سابق بانک سرمایه، و محمدرضا توسلی، عضو سابق حقوقی بانک سرمایه، رسیدگی می‌شود.»
به گزارش خبرگزاری ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، رسیدگی به پرونده این افراد نشانگر "تأثیر نپذیرفتن از هیاهو‌های رسانه‌ای در برخورد با دانه درشت‌ها" خوانده شده است. 
بر اساس این گزارش، جلسه رسیدگی به اتهامات این متهمان سه‌شنبه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌ مقام برگزار می‌شود. بر این اساس، علی بخشایش به اتهام "مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت"، پرویز کاظمی به اتهام "مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت" و محمدرضا توسلی به اتهام "مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت در امانت" محاکمه خواهند شد.


https://www.dw.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...