۱۳۹۹ خرداد ۲۹, پنجشنبه

آزار جنسی دختر چوپان توسط مرد کارخانه دار در تهران

خبرگزاری هرانا – یک دختر در تهران با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد که از سوی صاحب کارخانه ای که در آن مشغول به کار بوده، مورد آزار جنسی قرار گرفته و باردار شده است. به دنبال شکایت وی پرونده ای جهت تحقیقات بیشتر در دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک دختر چوپان با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد که از سوی صاحب کارخانه ای که در آن مشغول به کار بوده، مورد آزار جنسی قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده با شکایت این دختر آغاز شده و پرونده جهت تحقیقات به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
این دختر مدعی شد: “مدتی قبل پدر و مادرم فوت شدند . برادرم با دختر خاله ام ازدواج کرد و ما برای یافتن کار به تهران آمدیم .ما دنبال کار می گشتیم که با ابراهیم آشنا شدیم .او صاحب چند دامداری و یک کارخانه بود .او ما را به‌عنوان چوپان استخدام کرد و ما هر روز گله اش را به چرا می بردیم .اما آخرین بار مرا در دفتر کارش آزار داد . دفتر کار او مجهز به دوربین مداربسته است و حالا از قضات می خواهم تا دوربین مداربسته دفتر را بررسی کنند”.
وی افزود: “روی لباس های من آثاری وجود دارد که می تواند تایید کند او مرا آزار داده است”.
مرد کارخانه دار این اتهام را نپذیرفته و مدعی شد: “این دختر قصد اخاذی از من را دارد . او و برادرش وقتی به تهران آمدند حتی جایی برای خوابیدن نداشتند . من به آنها شغل و محلی برای استراحت دادم. اما وقتی فهمیدند پولدار هستم چنین شکایتی را علیه من مطرح کردند .آنها می‌خواهند از من اخاذی کنند”.
لازم به ذکر است؛ با پایان اظهارات مرد کارخانه دار، با دستور قضایی وی به همراه دختر جوان برای بررسی دی ان ای جنین و آثار به دست آمده روی لباس هایش به پزشکی قانونی معرفی شد.
گفتنی است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...