۱۳۹۹ تیر ۱۸, چهارشنبه

هەنگاو: یک دختر جوان در سقز از سوی نامزدش با چاقو مورد حملە قرار گرفتە و وضعیت جسمانی وی نامناسب گزارش شدە است.

بر اساس گزارش رسیدە بە سازمان حقوق بشری هەنگاو، طی روزهای گذشتە یک دختر ٢٢ سالە اهل روستای ”خوردەلوکی“ سقز به‌ نام پریسا رحمانی توسط نامزدش عبداللە (امیر) صادقی با چاقو مورد حملە قرار گرفتە است.
بە گفتە یک منبع مطلع، ضارب در خانه‌ای کە قرار بود محل زندگی مشترک‌شان باشد، با وارد آوردن بیش از ۲۰ ضربه چاقو، پریسا رحمانی را بشدت مجروح می نماید. بر اساس تحقیقات هه‌نگاو این دو نفر در روز حادثه و هنگام خرید در منظر عموم نیز با هم جدال لفظی شدیدی با هم داشتەاند.
از سوی دیگر، یکی از اعضای پرسنل پزشکی بیمارستان خمینی شهرستان سقز ضمن تایید این خبر، به هەنگاو اعلام کرد کە روز دوشنبە ١٦ تیرماه پریسا مورد عمل جراحی قرار گرفتە است، لیکن بە دلیل عمق جراحات واردە علائم حیاتی قربانی بسیار ضعیف می‌باشد.
این منبع کە بە دلایل امنیتی نخواست نامش فاش شود در ادامە اعلام کرد، از آنجایی کە بخش (آی سی یو) بیمارستان در حال حاضر مختص بیماران کرونایی می باشد، پریسا رحمانی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژە قلب این بیمارستان (سی سی یو) نگهداری می شود.
ضارب امیر صادقی از آن زمان متواری است و بر اساس اطلاعات موجود نیروهای انتظامی نیز علیرغم مضی زمان، اقدامات فوری برای حضور در محل و بازداشت وی نداشته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...