۱۳۹۹ شهریور ۲۴, دوشنبه

شکیلا منفرد به بند زنان زندان اوین منتقل شد

 خبرگزاری هرانا – شکیلا منفرد، شهروند ساکن تهران روز چهارشنبه ۱۹ شهریور با پایان مراحل بازجویی به بند زنان زندان اوین منتقل شد. خانم منفرد پیشتر در تاریخ ۱۰ شهریورماه امسال هنگام خروج از منزل توسط نیروهای اطلاعات سپاه در تهران بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌های این نهاد امنیتی در تهران منتقل منتقل شد.


به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، عصر روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، شکیلا منفرد، شهروند بازاشتی با پایان مراحل بازجویی به بند زنان زندان اوین منتقل شد.

خانم منفرد پیشتر در تاریخ ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۹، هنگام خروج از منزل توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌های سازمان اطلاعات سپاه در تهران منتقل منتقل شد. گفته می‌شود بازداشت این شهروند بدون ارائه حکم قضایی صورت گرفته است.

تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت، اتهامات مطروحه و محل نگهداری وی اطلاعی در دست نیست؛ با این حال گفته می‌شود بازداشت وی به دلیل فعالیت در فضای مجازی صورت گرفته است.

شکیلا منفرد، متولد ۱۳۷۲ و شهروند ساکن تهران است. وی هم‌اکنون در قرنطینه بند زنان زندان اوین بسر می‌برد.

هرانا پیشتر در تاریخ ۱۵ تیرماه امسال در گزارشی به شرح وضعیت بند زنان زندان اوین، معرفی زندانیان ساکن این بند و ارائه نقشه طبقات مختلف این بند جهت آشنایی بیشتر با این محل پرداخت.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...