۱۳۹۹ مهر ۲, چهارشنبه

الهه جباری به زندان اوین منتقل شد

 خبرگزاری هرانا – الهه جباری، متهم سیاسی روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه از بازداشتگاه یکی از نهادهای امنیتی در تهران به بند زنان زندان اوین منتقل شد. خانم جباری که ۲۳ سال سن دارد، پیشتر به دلیل فعالیت در فضای مجازی بازداشت شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۹، الهه جباری، متهم سیاسی از بازداشتگاه یکی از نهادهای امنیتی در تهران به بند زنان زندان اوین منتقل شد.

تاریخ دقیق بازداشت و نهاد بازداشت کننده خانم جباری مشخص نیست؛ با این حال گفته می‌شود او چندی پیش به دلیل فعالیت در فضای مجازی توسط ماموران امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه یکی از نهادهای امنیتی در تهران منتقل شده بود.

خانم جباری در حال حاضر در قرنطینه بند زنان زندان اوین بسر می‌برد و به فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق فعالیت در فضای مجازی (توییتر و اینستاگرام) متهم شده است.

خانم جباری، متولد ۱۳۷۶ و ساکن تهران است.

هرانا پیشتر در تاریخ ۱۵ تیرماه امسال در گزارشی به شرح وضعیت بند زنان زندان اوین، معرفی زندانیان ساکن این بند و ارائه نقشه طبقات مختلف این بند جهت آشنایی بیشتر با این محل پرداخت.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...