۱۳۹۹ مرداد ۲۴, جمعه

بازداشت متهم به آزار جنسی زنان در تهران

 خبرگزاری هرانا – رییس پلیس آگاهی تهران از بازداشت متهم به تجاوز به زنان در تهران خبر داد. به گفته وی این شخص دختران و زنان را به بهانه استخدام پرستار از طریق فضای مجازی به منزلش کشانده و مورد آزار جنسی قرار می‌داده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، علیرضا لطفی، رییس پلیس آگاهی تهران از بازداشت متهم به تجاوز به زنان در تهران خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: “به تازگی همکاران من در اداره شانزدهم پلیس آگاهی موفق به دستگیری مجرمی شدند که با درج آگهی استخدام پرستار برای نگهداری از فرزندش در فضای مجازی، اقدام به اغفال دختران جوان جویای کار می‌کرده، سپس قربانیان را به منظور مصاحبه و شروع به کار به منزل خود می‌کشانده و آنان را مورد سوء استفاده قرار می‌داده و برای اینکه محل سکونتش توسط قربانیان شناسایی نشود از آن‌ها می‌خواسته قسمتی از مسیر را خودشان بیایند و بقیه راه را هم خودش به دنبال قربانیان می‌رفته است”.

بر اساس این گزارش، آخرین قربانی وی دختر جوانی است که برای کار از شهرستان راهی تهران می‌شود و به دنبال مشاهده آگهی این فرد در فضای مجازی به دام این او می‌افتد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...