۱۳۹۹ مرداد ۲۹, چهارشنبه

انتشار کتاب ضد مسیحیت برای «واکسینه کردن» هجمه‌های مبشرین مسیحی!

 مؤلفان این کتاب می‌گویند با توجه به فعالیت‌های مبلغین مسیحی و کلیساهای خانگی برای ضربه زدن به اسلام و گسترش مسیحیت در کشور تصمیم گرفتیم کتابی جذاب تالیف کنیم.

«محبت نیوز»- در سال‌های گذشته با دستور نهادهای امنیتی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ و توزیع شمار زیادی از کتاب‌ها با محتوای مسیحی ممنوع اعلام شد یا مجوز تجدید چاپ آنها صادر نگردید.

تعداد زیادی از ناشران دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌هایی دریافت کردند که حتا چاپ و نشر انجیل و تورات ممنوع است و یا از آنها خواسته شده نسخه سانسور شده این کتاب‌ها را منتشر کنند! اواسط سال ۱۳۹۸ یک کتابفروش بوکانی به اتهام فروش انجیل توسط اداره اطلاعات این شهر بازداشت و به حکم دادگاه جریمه و به زندان افتاده است.

در مقابل اما به صورت سازماندهی شده با پشتیبانی مالی گسترده شمار زیادی از دستگاه‌های دینی با همراهی صدا و سیما و خبرگزاری‌های حکومتی علیه اقلیت‌های دینی به ویژه مسیحیان تبلیغات منفی راه انداختند و انواع و اقسام برنامه‌های تحریف شده و یکجانبه را تولید و پخش کردند که بخشی از آن در حوزه مکتوبات و نشریات است و به تازگی کتابی با عنوان «کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت» منتشر شده که مؤلفان آن می‌گویند می‌تواند «نوجوانان و جوانان کشور را در برابر هجمه‌های مبلغین مسیحی واکسینه کند!»

به گزارش «حوزه نیوز» مرتضی حاجی بابایی و محمد ایلائی مولفان این کتاب در سخنانی گفته‌اند «با توجه به فعالیت‌های مبلغین مسیحی و کلیساهای خانگی برای ضربه زدن به اسلام و گسترش مسیحیت در کشور، تصمیم گرفتیم کتابی مستند و جذاب را تالیف کنیم و در آن به بررسی‌ منطقی دین مسیحیت بپردازیم و تحریف و انحراف مسیحیت امروزی را به روشنی به تصویر بکشیم».

آنها تاکید کردند «البته ما در این کتاب از ذکر دفاعیات مسیحیان امتناع نکردیم و برخی از نقاط مثبت مسیحیت را نیز آوردیم و از بررسی یک طرفه خودداری نمودیم».

گرویدن مردم در ایران به مسیحیت به خصوص جوانان و طبقه‌ متوسط جامعه برای جمهوری اسلامی نگران کننده است. محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی اردیبهشت سال ۹۸ در یک مصاحبه گفته بود «نوکیشان مسیحی در بازجویی‎ها در مورد علت تغییر دین به مسیحیت گفته‌اند ما به دنبال دینی هستیم که به ما آرامش بدهد و بین ما صفا و صمیمیت و برادری ایجاد کند».

علی‌رغم میلیاردها تومان بودجه که صرف تبلیغات اسلامی می‌شود مردم از روحانیون و اسلام ولایی گریزانند و به دنبال پایگاهی فکری و قلبی می‌گردند که آلوده به سیاست نباشد. اگر انتشار نشریات و کتاب‌های ضد مسیحی یا ساخت برنامه‌های رادیو و تلویزیونی و برخوردهای امنیتی جوابگو بود گرایش مردم ایران به مسیحیت تا این حد زیاد نبود. اکنون رسانه‌های مسیحی اعم از سایت‌ها و شبکه‌های مسیحی ماهواره‌ای توانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کنند و این برای حکومت گران تمام شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بعد از عفو بین الملل، کانون مدافعان حقوق بشر هم خواستار توقف اجرای حکم اعدام محمدحسن رضایی شد

 به گزارش صدای آمریکا-طی روزهای گذشته سازمان عفو بین‌الملل و کانون مدافعان حقوق بشر در بیانیه‌های جداگانه‌ای، خواستار توقف حکم اعدام محمدحسن...